luni, 3 octombrie 2016

Un "boboc" la Webstock 2016

Anul acesta pot sa spun ca este pentru familia mea "Anul Bobocului". Suntem deja doi membri din familie debutanti ce au pasit cu pasi timizi pe carari noi, neumblate pana acum. Fiica mea a inceput gradinita, iar eu am participat pentru prima data la un eveniment foarte important pentru comunitatea online din Romania- Webstock 2016.

Inceputul meu a fost unul timid insa cu mari asteptari care au fost chiar depasite. Ma asteptam sa ascult povesti interesante si sa cunosc cativa oameni. Insa am avut ocazia sa ascult oameni care au puterea si capacitatea de a transforma normalitatea in exceptional. Oameni care nu se intorc din drum pentru ca usa le este inchisa in fata. Oameni care ne indeamna si pe noi toti sa fim ca ei, pentru ca doar asa putem schimba totul in mai bine. Oameni care isi urmeaza visul indiferent de obstacolele aparute.

Oameni ca Paula Herlo, pe care o admir pentru implicarea ei in a schimba tara in care traim si care in ciuda aspectului fizic firav are o putere extraordinara de a schimba practicile anormale ce par imposibil de schimbat. Alexandru Tomescu, a vorbit despre pasiunea pentru muzica, despre mesajul transmis de muzica si importanta acestuia. Howard Dell un om pentru care nu exista "NU POT", pentru care promisiunea facuta este mai presus decat viata. Marian Godina un om simplu, direct si foarte sincer. Cu un mod original de a schimba lumea in care traim, un alt om care demonstreaza ca se pot face schimbari mari daca incepem prin a schimba lucrurile mici. Si nu in ultimul rand, Sorin Onisor sau creatorul de frumos. Omul care face banalul sa fie arta. Fotografia lui are suflet -unul bland si frumos- care spune povesti impresionante despre Romania.
Sunt doar cativa dintre oamenii prezenti la aceasta conferinta.

Cea mai mare surpriza a zilei pentru mine a fost  momentul in care am avut ocazia sa intalnesc cativa dintre oamenii foarte activi in mediul online. Am intalnit o parte din marele grup al mamelor bloggerite care m-au primit cu  bucuria lor caracteristica. Un grup de femei fericite, inspirate si parca dornice sa aduca frumusete prin zambete sincere, oriunde s-ar afla.

Toti acesti oameni m-au inspirat si mi-au aratat ca nu exista esec in viata. Acesti oameni privesc nereusita ca pe ceva normal ce poate aduce doar beneficii, putere si dorinta mai mare de a reusit. 

Webstock was about beautiful people from inside out. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu